Kantoor & IT
Opkoper van kantoormeubilair - kantoormateriaal & IT-materiaal




Overzicht kwijt?
Best logisch. Er is zoveel dat geregeld moet worden. Maar geen nood.
Dankzij onze jarenlange expertise hebben wij zicht op zowat alle processen die komen kijken bij een bedrijfsverhuizing, reorganisatie, herstructurering, relocatie of het opkopen van kantoormeubilair & bedrijfsmateriaal.
Wij hebben voor 99% van de zaken een oplossing, en samen met u vinden we die ook voor de overige 1%.
2ECO koopt en verkoopt al uw gebruikte kantoormeubelen & kantoormateriaal
Uiteraard koopt of verkoopt 2ECO graag de waardevolle spullen voor uw kantoor of bedrijf.
Maar 2ECO koopt en verkoopt ook kantoormeubelen, kantoormateriaal waarvan u denkt dat ze geen waarde meer heeft. Of de restgoederen waarmee u geen blijf weet.
Samen met de verkoop van de waardevolle spullen kan u dankzij deze werkwijze de kosten van uw verhuis of relocatie gedeeltelijk of soms zelfs volledig recupereren.
Enkele voorbeelden van gebruikt kantoormeubilair, kantoormeubelen, kantoormeubels & IT- materiaal dat 2ECO opkoopt, verkoopt en/of recycleert:
Kantoormeubelen :
Dossierkasten, archiefkasten, roldeurkasten, schuifdeurkasten, rolluikkasten, kantoorkasten, garagekasten, bureaus, kantinetafels, vergadertafels, werk-eilanden, bureaustoelen, directiestoelen, refterstoelen, vergaderstoelen, receptie, ontvangstbalie, zetels, loungezetel, zithoeken, akoestisch meubilair.
IT-materiaal :
pc-schermen, printers, copiers, toners, computers, laptops, gsm etc...
ALL-IN-ONE solution
Bij een relocatie heeft uw bedrijf verschillende diensten nodig. Bijvoorbeeld een verhuisfirma, een kuisfirma, een containerbedrijf, een opkoper, een herstellingsdienst, ...
Niet evident om voor elke dienst de juiste partner te vinden, en om deze verschillende partijen op elkaar af te stemmen.
Gelukkig kan 2eco letterlijk alles uit handen nemen.
Wij overzien het ganse verhuisproces, vanaf de inventarisatie tot en met het bezemschoon opleveren en het voormalige bedrijfspand herstellen in oorspronkelijke staat.
2eco stappenplan
Kantoorinventaris opmaken
Leegmaken van de kantoorruimtes
Opkopen en verkopen van kantoormateriaal & IT
Bedrijfspand herstellen in oorspronkelijke staat
Bezemschoon opleveren van het pand
Eventuele oplevering aan de eigenaar
Veilige dataverwijdering

Gevoelige data? Geen probleem.
Wanneer uw IT-materiaal aan een nieuw leven begint, doet 2eco de volledige & veilige dataverwijdering.
Tussentijds stockeren

Plaatsgebrek tijdens uw bedrijfsverhuis? Geen probleem.
Als u met ons samenwerkt kunnen wij uw materialen ook tijdelijk stockeren als dat nodig is.
Bezemschoon opleveren kantoor


Hier ziet u een voorbeeld van een bezemschone oplevering van een kantooromgeving.
2eco zorgde voor het leegmaken van de kantoorruimtes en de verkoop van de goederen. Het pand werd nadien bezemschoon opgeleverd.
Getuigenis van een tevreden klant
Bart Van der Leenen
Managing Director, Out of the Crowd
"Tientallen meters kasten tegen de muren van een nieuw gekocht kantoor lijkt handig, maar als communicatiebureau hebben we nauwelijks opslagruimte nodig. Ze afbreken, vervoeren, verkopen, ... was echt het laatste waar we ons mee wilden bezig houden. 2ECO heeft letterlijk alles uit onze handen genomen. Een goed gesprek rond onze verwachtingen bleek voldoende om een mooi getimede trein op gang te trekken. Inventarisatie, online veiling, kopersdag, communicatie met de kopers en het veilinghuis, alles werd correct door 2ECO gedaan, zonder dat wij er verder tijd in moesten steken. Duidelijke afspraken, correcte opvolging, correcte betaling. Zo zou het altijd moeten zijn."
Onze hulp nodig?
Contacteer ons vrijblijvend. Wij reageren binnen de 24 uur.