Bedrijfsleegmaak

2ECO als duurzame all-in-one oplossing

  Wordt uw bedrijf binnenkort overgenomen, stopgezet of geherstructureerd, gaat u meer hybride werken of verhuist u naar een nieuwe locatie?
  Dat is waar 2ECO in actie komt! Wij voorzien een totaaloplossing voor het leegmaken van uw kantoor of bedrijfspand! Wij zorgen dat al u restgoederen opgekocht, verkocht en verwijderd worden en uw pand bezemschoon opgeleverd wordt.

Het leegmaken van een bedrijfspand brengt altijd de nodige kopzorgen met zich mee. Er is al zoveel dat geregeld moet worden en de activiteiten van het bedrijf gaan vaak gewoon door. Bovendien kost een verhuis of relocatie voor uw bedrijf veel geld en zal u altijd met restmaterialen blijven zitten.

Binnenkort moet het pand al netjes opgeleverd worden.
Hoe gaat u dat bolwerken?
Wie zet u in om die opruim te doen?
Wat doet u met alle oude werkplaatsen?
Wat doet u met al de restgoederen?
En waar moet u heen met al het afval?

Gratis waardebepaling
Waarom kiezen voor duurzame

2ECO Bedrijfsleegmaak?

Bedrijven zijn zich steeds meer bewust van hun ecologische impact en leveren enorme inspanningen om  milieuvriendelijke praktijken te handhaven. Het noodzakelijk leegmaken van kantoren bij een verhuis of herstructurering kan daarbij een flinke uitdaging zijn. Maar met de juiste partner hoeft uw aanpassing niet milieubelastend te zijn, in tegendeel:

  2ECO zorgt voor een ECOLOGISCHE TOTAALOPLOSSING voor uw bedrijfsleegmaak.

2ECO is reeds jaren voorloper in hergebruik, refurbishing en recyclage van bedrijfsgoederen en zoekt op alle fronten mee naar nieuwe methodes om de ecologische voetafdruk van uw bedrijfsbewegingen te verlagen. 2ECO is intussen een vaste waarde en referentie in circulair opkopen en ecologisch verantwoorde verhuizingen.
Bekijk ons stappenplan

Behoud van basisgrondstoffen

Wij zorgen voor hergebruik en recycling, hiermee zorgen we dat er geen nieuwe basisgrondstoffen zoals hout, metaal en plastic worden verspild aan nieuwe productie.

Verminder je ecologische voetafdruk.

Houd afval uit stortplaatsen en verminder uw milieu-impact, bevorder een gezondere planeet en draag mee de boodschap uit voor een verantwoorde toekomst.

Toon uw inzet en boost uw reputatie

Laat werknemers en klanten zien dat je toegewijd bent aan ethische en ecologische bedrijfspraktijken. Onze service versterkt je inzet voor duurzaamheid en kan de geloofwaardigheid van je merk verbeteren.

Duurzaam en kosteneffectief

Onze aanpak is niet alleen milieuvriendelijk, maar kan ook vriendelijk zijn voor je portemonnee. Bespaar op verwijderings en stort-kosten, verkoop gebruikt meubilair en verminder operationele kosten. 2ECO regelt alles!

2ECO neemt het voor u over!

All-in-one oplossing

Wij overzien het ganse leegmaakproces:

Inventarisatie
Opkopen van uw kantoormeubilair en bedrijfsmateriaal
Verkopen van kantoormeubilair en bedrijfsmateriaal
Recyclage en beheer afvalstromen
Leegmaken van uw bedrijfspand
Bezemschone oplevering

U hoeft zich dus niet meer druk te maken over de verdere afhandeling. Wij kunnen u letterlijk alles uit handen nemen en overname van uw goederen kan de kosten flink doen verlagen of zelfs winst opbrengen.

2ECO neemt uw zorgen mbt uw verhuizing over

2ECO werkt razendsnel

Opstart na eerste gesprek
Afwerking kan binnen 24 uur
Op maat van het project
Duidelijke communicatie
Ook spoedgevallen & noodscenario's
Meer dan 15 jaar ervaring

Alles is mogelijk

Grote of kleine partijen
Nieuw of gebruikt
Verouderd of recent
Licht of loodzwaar
Van KMO tot multinational

Wij voorzien steeds een oplossing op maat!

Enkele voorbeelden

Kantoormeubilair
Bedrijfsinboedel
IT-apparatuur (inclusief veilige datavernietiging)
Machines
Gereedschap
Transportmiddelen
Onderdelen van het gebouw

2ECO Stappenplan

1. Inventarisatie
2. Opkoop: eerlijke waardebepaling en Overnameaanbod
3. Verkoop, verwijdering, recyclage
4. Leegmaken bedrijfspand
5. Bezemschone oplevering

Wij begeleiden stap voor stap
Tonen u de verschillende opties
Steeds in overleg en met duidelijke communicatie
Zorgen voor een correcte, vlotte afhandeling

Meer details
2ECO Stappenplan voor bedrijfsverhuizing

1. Inventarisatie

Intern, u maakt zelf een opsomming van alle meubilair, voorwerpen en inrichting
Of door 2ECO, wij komen op locatie om een inventaris samen te stellen van alles in uw bedrijf

2. Waardebepaling en overnamebod

Goederen in inventaris worden door 2ECO geselecteerd op volgende herinzetbaarheidscriteria:
Herinzetbaarheid op de nieuwe locatie = verlenging levensduur binnen de eigen organisatie, al dan niet na refurbishing of met lichte aanpassingen.
  Doorverkoop op de lokale markt = verlenging levensduur met kleine CO2 voetafdruk.
Herbruikbaarheid van bepaalde onderdelen, zoals bureaubladen of onderstellen, eventueel refurbishing.
Herinzetbaarheid door export (vermijden van valstrikken als dumping en een hoge CO2 voetafdruk door transport.)

3. Verkoop, verwijdering en recylage

Overgenomen goederen worden ter plaatse verhandeld of zo efficiënt mogelijk vervoerd (bv. tafels gedemonteerd, optimalisatie van vrachtwagenritten enz.)
Restgoederen en afvalstromen worden ter plaatse reeds gesorteerd op recyclagekwaliteiten en hierop afgevoerd volgens de VLAREMA 8 regelgeving

Bekijk de afvalstromen

4. en 5. Leegmaken en bezemschone oplevering

Leegmaak laatste restgoederen en eindschoonmaak zonder gebruik van chemisch schadelijke producten en bezemschone oplevering.

Lees meer over onze diensten

Service - Bedrijfsverhuizing, leegmaken van bedrijfspanden

Bedrijfsleegmaak

Service - Opkopen van bedrijfsgoederen, overstocks, kantoormeubilair, machines etc

Opkoop bedrijfsgoederen

Lees meer
Service - Bezemschoon opleveren van bedrijfspand

Bezemschone oplevering

Lees meer
Service - Hercirculeren, terug in omloop brengen van meubilair

Hercirculeren

Lees meer
Service - Refurbishing, heropwaarderen van gebruikt meubilair

Refurbishing

Lees meer
Service - Recyclage, verzorgen van afvalstromen

Recyclage

Lees meer