Kantoor
Leegmaken en bezemschone oplevering van uw bedrijfspand
Opkopen en verkopen van kantoormeubilair en bedrijfsmateriaal
Bent u het overzicht een beetje kwijt?
Best logisch... Er is zoveel dat geregeld moet worden en de activiteiten van het bedrijf gaan vaak gewoon door. Bovendien kost een verhuis of relocatie voor uw bedrijf veel geld en zal u altijd met restmaterialen blijven zitten.
2ECO to the rescue! Dankzij onze jarenlange expertise hebben wij zicht op zowat alle processen die komen kijken bij een bedrijfsverhuizing, reorganisatie, herstructurering, relocatie of het opkopen van kantoormeubilair en bedrijfsmateriaal.
Wij hebben voor 99% van de zaken een oplossing, en samen met u vinden we die ook voor de overige 1%.
2ECO neemt het voor u over!
All-in-one oplossing
Wij overzien het ganse leegmaakproces:
Kantoorinventaris opmaken
Leegmaken van uw kantoorruimtes
Opkopen van uw kantoormeubilair en IT-materiaal
Bedrijfspand herstellen in oorspronkelijke staat
Refurbishen en verkopen van kantoormeubilair en bedrijfsmateriaal
Recyclage en beheer van de afvalstromen
Bezemschone oplevering
Eventuele oplevering aan de eigenaar
U hoeft zich dus niet meer druk te maken over de verdere afhandeling. Wij kunnen u letterlijk alles uit handen nemen en overname van uw goederen kan de kosten flink doen verlagen of zelfs winst opbrengen.
2ECO koopt en verkoopt uw
Gebruikte kantoormeubilair
Naast de waardevolle items van uw bedrijf koopt 2ECO ook kantoormeubelen, machines en restgoederen waarmee u geen blijf weet en waarvan u denkt dat ze geen waarde meer hebben op. Samen met de verkoop van de waardevolle spullen kan u dankzij deze werkwijze de kosten van uw verhuis of relocatie gedeeltelijk of soms zelfs volledig recupereren. Zo is het een win-win situatie voor alle partijen!
Grote of kleine partijen
Nieuw of gebruikt
Verouderd of recent
Volgens eerlijke waardebepaling
Wij zorgen steeds voor een eerlijke, correcte waardebepaling en duidelijke communicatie over het hoe en wat.
Kasten-Opbergen: dossierkasten, archiefkasten, roldeurkasten, schuifdeurkasten, rolluikkasten, kantoorkasten, garagekasten
Bureaus-Tafels: bureaus, kantinetafels, vergadertafels, werk-eilanden, zit-sta meubilair, workbenches
Zitmeubilair: bureaustoelen, directiestoelen, refterstoelen, plooistoelen, stapelbare stoelen, vergaderstoelen, ontvangsstoelen, zetels, loungezetels, armchairs, zithoeken, krukken
Kantoorinrichting: receptiemeubels, ontvangstbalie, akoestische oplossingen, kapstokken, verlichting
Allerlei: koffiezetapparaten, kantoor-keukeninrichting,...
Bezemschone oplevering
Kantooromgeving
Andere diensten
Tussentijds stockeren
Plaatsgebrek tijdens uw bedrijfsverhuis? Geen probleem.
Als u met ons samenwerkt kunnen wij uw materialen ook tijdelijk stockeren als dat nodig is.
Veilige dataverwijdering
Nachtwerk
Karweien of herstellingen die enkel 's nachts kunnen gebeuren? Korte deadline? Dringende ingreep?
Geen probleem, wij werken ook 's nachts als het nodig is!