Kantoor
Leegmaak, opkoop kantoormeubilair, bezemschone oplevering,...
Bent u het overzicht een beetje kwijt?
Best logisch... Er is zoveel dat geregeld moet worden en de activiteiten van het bedrijf gaan vaak gewoon door. Bovendien kost een verhuis of relocatie voor uw bedrijf veel geld en zal u altijd met restmaterialen blijven zitten.
2ECO to the rescue! Dankzij onze jarenlange expertise hebben wij zicht op zowat alle processen die komen kijken bij een bedrijfsverhuizing, reorganisatie, herstructurering, relocatie of het opkopen van kantoormeubilair en bedrijfsmateriaal.
Wij hebben voor 99% van de zaken een oplossing, en samen met u vinden we die ook voor de overige 1%.
2ECO neemt het voor u over!
All-in-one oplossing
Wij overzien het ganse leegmaakproces:
Kantoorinventaris opmaken
Leegmaken van uw kantoorruimtes
Opkopen van uw kantoormeubilair en IT-materiaal
Bedrijfspand herstellen in oorspronkelijke staat
Refurbishen en verkopen van kantoormeubilair en bedrijfsmateriaal
Recyclage en beheer van de afvalstromen
Bezemschone oplevering
Eventuele oplevering aan de eigenaar
2ECO-certificaat en rapportage
U hoeft zich dus niet meer druk te maken over de verdere afhandeling. Wij kunnen u letterlijk alles uit handen nemen en overname van uw goederen kan de kosten flink doen verlagen of zelfs winst opbrengen.

Bevestig uw duurzame inzet met ons
2ECO Certificaat
Als u kiest om met 2ECO samen te werken voor het leegmaken van uw kantoor, dan krijgt u van ons op het einde een certificaat en rapportage van het volledige project.
Het 2ECO Certificaat omvat o.a. het aantal overgenomen goederen, de CO₂-uitstoot en de hoeveelheid vermeden afval door de goederen opnieuw in te zetten of correct te recycleren indien onbruikbaar. Zo krijgt u niet alleen een duurzame oplossing, maar ook een onderbouwd bewijs van circulaire meerwaarde.
Daarnaast ontvangt u een uitgebreid verslag waarin alle cijfers helder worden toegelicht en de interpretatie ervan grondig wordt uitgewerkt. Zo weet u exact wat de impact van uw project is en kunt u deze informatie ook meenemen in uw eigen duurzaamheidsrapportage of communicatie voor CSRD, ESRS en nog verschillende andere rapportages.
Gedetailleerde overnamelijst met een overzicht van de overgenomen goederen: types, aantallen, overnamebedrag, etc.
Circulariteitsoverzicht met positieve impact: oplijsting van de vermeden CO₂e-uitstoot, gewichten en volumes van alle hergebruikte goederen.
Gespecifieerde onkostenlijst met o.a. kosten voor transport, afvalverwerking, huur van ladderlift, logistieke ondersteuning, enz.
CO₂-analyse per handeling: overzicht van uitstoot (zoals transporten) en CO₂-winst (zoals recyclage of hergebruik) voor alle stappen binnen het project.





2ECO koopt en verkoopt uw
Gebruikte kantoormeubilair
Naast de waardevolle items van uw bedrijf koopt 2ECO ook kantoormeubelen, machines en restgoederen waarmee u geen blijf weet en waarvan u denkt dat ze geen waarde meer hebben op. Samen met de verkoop van de waardevolle spullen kan u dankzij deze werkwijze de kosten van uw verhuis of relocatie gedeeltelijk of soms zelfs volledig recupereren. Zo is het een win-win situatie voor alle partijen!
Grote of kleine partijen
Nieuw of gebruikt
Verouderd of recent
Volgens eerlijke waardebepaling
Wij zorgen steeds voor een eerlijke, correcte waardebepaling en duidelijke communicatie over het hoe en wat.
Kasten-Opbergen: dossierkasten, archiefkasten, roldeurkasten, schuifdeurkasten, rolluikkasten, kantoorkasten, garagekasten
Bureaus-Tafels: bureaus, kantinetafels, vergadertafels, werk-eilanden, zit-sta meubilair, workbenches
Zitmeubilair: bureaustoelen, directiestoelen, refterstoelen, plooistoelen, stapelbare stoelen, vergaderstoelen, ontvangsstoelen, zetels, loungezetels, armchairs, zithoeken, krukken
Kantoorinrichting: receptiemeubels, ontvangstbalie, akoestische oplossingen, kapstokken, verlichting
Allerlei: koffiezetapparaten, kantoor-keukeninrichting,...
Bezemschone oplevering
Kantooromgeving
Andere diensten

Tussentijds stockeren
Plaatsgebrek tijdens uw bedrijfsverhuis? Geen probleem.
Als u met ons samenwerkt kunnen wij uw materialen ook tijdelijk stockeren als dat nodig is.

Veilige dataverwijdering

Nachtwerk
Karweien of herstellingen die enkel 's nachts kunnen gebeuren? Korte deadline? Dringende ingreep?
Geen probleem, wij werken ook 's nachts als het nodig is!

Eigen montagedienst
